reviews interviews galleries videos forum members login signup
672 bezoekers en 4 leden online.
Genkster, JPK, Rauf, Yo-Riz
Hijs_radio
Zoek in het forum
Sponsor
online platenzaak
Velvet
Vinyl, SACD, CD, DVD
Alle genre's. Ook imports!
Irie79
Irie79

Sup mensen. Vorige maand was de DMC World Suprmacy Battle waar ik me voor geplaatst heb. Ik ben gestrand in de 1/4 finale na een dope battle tegen DJ SPS (US). Dit was tevens mijn laatste battle; na 11 jaar is het echt tijd voor wat anders. Ik had nog wat setjes liggen die ik niet op de DMC World kon doen, dus heb ik ze gefilmd. Dus bij deze. DJ Irie vs DJ Irie The Final Battle:

Enjoy

22 Oct ’08 – 13:54
bleek
bleek

deup! wat ga je nou doen?

22 Oct ’08 – 16:49
rara
RaRa

Dope shit ouwe, het is zeer aan elkaar gewaagd, daarom heeft de jury besloten dat jullie nog een keer tegen elkaar moeten.

22 Oct ’08 – 18:15
Lepricon
Lepricon

Ziek!

22 Oct ’08 – 18:49
smk
buurman

ja. vond irie niet minder dan irie . toch vind ik dat irie gewonnen heeft met die trompetjes rond de 6 minuten ( zulke dingen vind ik erg doopjes . rest ook natuurlijk . top!

22 Oct ’08 – 19:26
DuniC
van hip naar...

ik ben er erg emotioneel van geworden, Irie.

22 Oct ’08 – 23:47
Yid
Yid

erg! en dope concept trouwens maar uh wat Bleek vraagt wat ga je doen?

23 Oct ’08 – 08:45
Irie79
Irie79

tjaaa….ik wil van alles gaan doen. Ik ben aan het werk met m’n scratch video show (Fluxus), ben veel aan het draaien met DJ Friss (echt dope, 4 draaitafels en tegelijk draaien) en van december t/m april ben ik bezig met een theater tour met Ish.
Maar wat ik vooral wil is draaien op Hijs radio…en gefilmd worden door Dunic…en misschien wel op vakantie…
But for real; als iemand een dope feest geeft/weet; boek Irie & Friss dan is je feest aan……………………………

23 Oct ’08 – 10:35
Yid
Yid

je bent altijd welkom dus laat maar weten

23 Oct ’08 – 10:38
bathmutz
Badmuts

gaaf hoor!

4 tafels te gelijk? dope, waar zijn jullie te zien? heb je daar ook video materiaal van ofzo?

23 Oct ’08 – 12:49
sonar
sonar

dope shit!

27 Oct ’08 – 16:51
Maximus
Maximus

Hulde. Dope dat je dit hebt vastgelegd.

7 Nov ’08 – 12:18