alexmarvel, Badmuts, bleek, BOOMBREK, Christov, Cyrus, Derico, van hip naar hopeloos, Flinstoner, Genkster, JPK, JST, Jurian, Carlos, Larixk, Macronizm, MistaSweet, Punchline, QUIET BEGGAR, NovaChe, RIOT, Pablo2k1, Paul Peters, RaRa, Rikers, Rikke, Roodbloed, Rusp, Stone A Pig, SunTzu, warhead
ik heb sinds een tijdje de AUDIO INNOVATE A100i (van Dj Rachi) en die shit is nice. Op wat effecten na die ik nooit ga gebruiken denk ik is het een heel solide mixer met zo’n Pro-X fader….prima ding!!

oh ja, en als backup heb ik nog mijn Numark Pro-SM1 en Vestax 06 liggen ![]()
pioneer djm 909 blijft king! na bijna 2 jaar is de crossfader nog in topstaat. (dagelijks gebruik)
terwijl ik bij de numark ppd o1 na een dik half jaar met een lekke fader zat.
die pioneer heb ik wel eens mee gedraaid volgens mij…als tie duurzaam is, is het zeker de moeite waard!
Ik gebruik ook de AEM 100i net als Sweet… ben ik heel tevreden over!
Yo Sweet, je moet gewoon eens wat expirimenten met die effecten. Ik gebruik de filters trouwens wel regelmatig, jij niet dan?

Click Image to Enlarge
Image Hosting
Wagwan!?
vraagje ik heb zelf een Vestax06pro maar hijs aan vervanging toe ik wilde eigelijk voor de
Rane TTM 56 gaan maar ik twijfel tussen die en de Ecler HAK360 of de 380
Iemand ervaring met deze twee Battle Mixers?

Click Image to Enlarge
Image Hosting

Click Image to Enlarge
Image Hosting
Ik weet dat bv D-styles en Ricci Rucker voor Rane zijn gegaan dus dat staat voorzich.
Ecler daarin tegen heb ik niet veel back ground op 
En voor degene die het tof vinden ben ik opzoek naar scratch buddy’s in Amsterdam.
Om lekker mee te Q & A’n (shit klinkt als een personal add zeg barthhhh naja wtf) ![]()
Woord omhoog Jo!
Ik wil wat meer uit mijn vinyl halen, en ben van plan om sowiezo een sl1210 te kopen, maar wil eerst met 1 turntable een beetje oefenen scratchen.(heb er niet zo vele verstand van)
Maar ik vraag me af welke mixer ik het beste kan kopen?
Wil ongeveer 400 euro aan een mixer uitgeven.
Ik dacht zelf aan een Vestax.